Cieszę się, że korzystasz ze strony Uniwersytetu Pięknego Życia oraz naszych produktów. Ich misją jest wyposażenie Cię w narzędzia, które pomagają budować świadome i piękne życie.
Tyle słowem wstępu, teraz czas na formalności. Na początek nasze pełne dane rejestrowe jako sprzedawcy:
Coaching Neuronów Weronika Wojciechowska,
Polanki 76, 80-302 Gdańsk, o numerze NIP 7262532138, REGON 002483155.
Poniżej znajdziesz regulamin, w którym zostały zawarte informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia prowadzącego do zawarcia umowy, szczegółach dotyczących realizacji zawartej umowy, zasadach udostępnienia treści cyfrowych oraz świadczenia usług i rodzajach płatności dostępnych w Serwisie, procedurze odstąpienia od umowy czy postępowaniu reklamacyjnym.
W razie jakichkolwiek uwag, pytań, wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail hej@uniwersytetpieknegozycia.pl lub numerem telefonu 607271987.
Nasz dział obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 16:00.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów!
Zespół serwisu internetowego Uniwersytet Pięknego Życia.
Na potrzeby Regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
Coaching Neuronów Weronika Wojciechowska,
Polanki 76, 80-302 Gdańsk, 80-369 Gdańsk,
o numerze NIP 7262532138, REGON 002483155;
– wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej;
– wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Kupującego lub innych użytkowników Usługi Cyfrowej;
– inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej;
10. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca, najpóźniej w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od dnia otrzymania zamówienia, może:
do rozliczeń pomiędzy Stronami stosuje się postanowienia niniejszego paragrafu.
Wersje archiwalne:
https://uniwersytetpieknegozycia.pl/wp-content/uploads/2020/06/Regulamin-sklepu-do-31.12.2022.pdf
Na tej stronie serwujemy ciasteczka! Pliki cookies są wykorzystywane do prawidłowego działania strony, analizy ruchu, zapewniania funkcji społecznościowych oraz korzystania z narzędzi marketingowych.